- Pohyblivé drevené hračky
- Drevený autobus RTO
- Drevená električky TATRA
- Hračka trolejbus ŠKODA
- Drevené traktory
- Drevené vláčiky lokomotívy
- Drevené nákladné autá
- Drevené lietadlá
- Drevené vrtuľníky
- Drevený autožeriav
- Vysokozdvižný vozík
- Drevené tanky
- Drevené autíčka
- Drevené buldozéry
- Drevené vojačikovia a kanóny
- Drevené stavebnice
- Kolísky, postieľky, kočíky
- Drevené alko darčeky
- Liečivé kamene a krysťály
- Darčeky pre šťastie
- Esoterika
- Exotické vône
- Bytové dekorácie
- Anjeli strážni
- Hračky pre najmenšie deti
- Retro drevené fotorámčeky
- Drevené hrebene
- Drevené šperkovnice
- Porcelánové hrnčeky s anjelmi
- Nezvyčajné hračky pre deti
- Zaujímavé darčeky
- Firemné darčeky pre vodičov
- Fa ajándékok
Trolejbus drevená hračka, drevené darčeky
Trolejbus drevená hračka, drevené darčeky
290 x 85 x 95 mm Drevený trolejbus je pojazdný a troleje – tvz. šráky sa pohybujú takisto. Veľmi prepracovaný interiér.
32,99 €
"v poznámke" košíku.
Katalógové číslo: F4 Kategórie: Hračka trolejbus ŠKODA
-
Drevený trolejbus, hračka z mestskej hromadnej dopravy
Trolejbusy, drevené hračky pre deti
Trolejbusy vznikli v roku 1882 ako autobus s elektrickou trakciou, návrhári sa snažili vymyslieť kompromis medzi oboma koncepciami. Trolejbusová MHD doprava bola v najväčšom rozkvete v polovici 20. storočia, po niekoľkých desaťročiach útlmu prechádza od konca 20. storočia miernu renesanciou.
Drevený trolejbus je yroben z odolného a tvrdého bukového dreva. Povrch je len povoskované a vyleštený. Použitá spojovacie lepidlá garantujú vysokú pevnosť spojovaných dielov. Pohyblivé časti hračky sú sympatické deťom. Ekologická hračka / model so všetkými certifikátmi bezpečnosti. Hračka prečká veky a bude navždy spomienkou deťom aj rodičom na najlepšiu časť života. rozmer 290 x 85 x 95 mm.Prvé československé trolejbusy sa Zaca vyrábať v r. 1936 firmami Praga, Škoda a Tatra. Po druhej svetovej vojne pokračovali v produkcie len podniky Škoda a Tatra, po vyhodnotení porovnávacích skúšok v roku 1959 bola výroba trolejbusov v Tatre ukončená. O rok neskôr bola výroba škodováckych trolejbusov presunutá do Ostrova, kde vznikol podnik Škoda Ostrov. Ten fungoval do roku 2004, už o rok skôr bol v plzenskej firme Škoda Electric predstavený nový trolejbus, ktorého produkcia nadviazala na ukončenie výroby v Ostrove.
Od roku 2002 vyrábal trolejbusy tiež Dopravný podnik Ostrava, ktorého časť sa v roku 2011 pretransformovala do dcérskej spoločnosti Ekova Electric. V portfóliu tohto výrobcu sú trolejbusy Solaris Trollino, na konci prvého desaťročia 21. storočia skompletizoval aj prototypy trolejbusov SOR.
Najpočetnejším českým trolejbusom je Škoda 9Tr, ktorá bola vyrobená v počte takmer 7500 vozov medzi rokmi 1961 a 1982 a ktorá bola tiež v hojnom počte exportovaná predovšetkým do Sovietskeho zväzu. Vo výrobnom programe Tatry dosiahol najväčšieho počtu voz Tatra T 400 (takmer 200 vozov z rokov 1948-1955). Praga vyrobila len model Praga TOT.