drevená električka
- Pohyblivé drevené hračky
- Drevený autobus RTO
- Drevená električky TATRA
- Hračka trolejbus ŠKODA
- Drevené traktory
- Drevené vláčiky lokomotívy
- Drevené nákladné autá
- Drevené lietadlá
- Drevené vrtuľníky
- Drevený autožeriav
- Vysokozdvižný vozík
- Drevené tanky
- Drevené autíčka
- Drevené buldozéry
- Drevené vojačikovia a kanóny
- Drevené stavebnice
- Kolísky, postieľky, kočíky
- Drevené alko darčeky
- Liečivé kamene a krysťály
- Darčeky pre šťastie
- Esoterika
- Exotické vône
- Bytové dekorácie
- Anjeli strážni
- Hračky pre najmenšie deti
- Retro drevené fotorámčeky
- Drevené hrebene
- Drevené šperkovnice
- Porcelánové hrnčeky s anjelmi
- Nezvyčajné hračky pre deti
- Zaujímavé darčeky
- Firemné darčeky pre vodičov
- Fa ajándékok
Historická drevená električka hračka – pohyblivá
Historická drevená električka hračka – pohyblivá
290 x 85 x 95 mm V panorama dárkovém balení. rozměr 40x14x15 cm. z tvrdého buku povoskována přírodním voskem a vyleštěna.
32,99 €
"v poznámke" košíku.
Katalógové číslo: F17 Kategórie: Firemné darčeky pre vodičov Značka: Darčeky pre vodičov
Recenzie Heureka.sk
- Bolo by dobre uviest pre deti akeho veku su tie ktore hracky vhodne, aby sa nestalo (stalo), ze na hracke pre deti (podla obchodu) je napisane, ze to nie je hracka a je iba od 14 rokov (husenica bonga a i.).
Hodnocení: 4/5 | Datum: před 6 dní
- Kolegom zo správy ciest vždy pri nejakej príležitosti objednaváme drevenú maketu sypača-vždy max. spokojnosť. Vrelo odporúčame. Kolektív BB RSC
Hodnocení: 5/5 | Datum: před 4 mesiace
- Objednávka bola v poriadku, len by ste mohli lepšie zabaliť sklenené predmety. Jeden štamperlík bol rozbitý, z tej strany v krabici už nebola bublinková fólia.
Hodnocení: 4.5/5 | Datum: před 5 mesiacov
- Objednávala som prvýkrát, veľká spokojnosť.
Hodnocení: 5/5 | Datum: před 7 mesiacov
- Pán mi hneď po objednávke napísal ze daný produkt je ešte vo výrobe a že čakacia doba je vyše mesiaca ponúkol mi alternatívne riešenia za rovnakú cenu aj ked z iného dreva.
Produkt bol do 5dni u mňa a na moje prekvapenie ešte krajší ako na fotkách zaručene ODPORÚČAM.
Hodnocení: 5/5 | Datum: před 7 mesiacov
-
Drevená električka hračka
je v dnešnej terminológii vozidlo alebo vlak električkové dráhy
pojazdná s pohyblivými trolejema, robustná a pevná. Balená v exportné darčekovom panorámu balení. Ekologická hračka pre deti, oteckov aj zberateľov. Dokonalé darčekové balenie hračky. rozmer električky 290 x 85 x 95 mm
Ringhoffer je priezvisko pražskej rodiny podnikateľov a priemyselníkov aj názov ich podniku, neskôr Ringhoffer-Tatra, kde sa spočiatku vyrábalo pivovarské a cukrovarnícke zariadení, neskôr železničné vagóny a električky. Ringhofferova preteky boli jedným z najväčších priemyselných závodov v Rakúsko-Uhorsku.
František Ringhoffer bol Kotlár z Müllendorf u Eisenstadtu (Burgenland), ktorý po vyučení vo Viedni roku 1769 odišiel na vandrovku do Prahy a po zložení majstrovských skúšok si založil v Platnéřská ulici na Starom Meste dielňu na výrobu pivovarských kotlov. Neskôr sa stal starostom kotlářského cechu, od roku 1793 mestským starším a radným. Po jeho smrti roku 1827 dielňu prevzal jeho syn Jozef Ringhoffer, ktorý už v roku 1820 zriadil kováčňu medi (hámor) v Kamenici u Jílového a začal vyrábať i Cukrovarská zariadenia – dnes firma Strojmetal Kamenice s.r.o.
František Ringhoffer II.Po jeho smrti v roku 1847 továreň vo veku 30 rokov prevzal jeho syn František Ringhoffer II., Ktorý ju presťahoval na Nové Mesto, do dnešnej Opletalová ulice a roku 1852 založil výrobu železničných vagónov na Smíchove. Prvý nákladné vagón bol vyrobený 1854, tender 1857 a osobné vagón 1863. Roku 1870 vyrobila firma tiež prvý osobný výťah v českých krajinách, na zámku v zakúpte. V rokoch 1861-1865 bol Ringhoffer zvolený za starostu mesta Smíchova, o ktorý sa neobyčajne zaslúžil a roku 1862 bol vyznamenaný Rytierskym rádom Františka Jozefa. Už v roku 1854 založil pre svojich robotníkov ako jeden z prvých nemocenské poistenie a roku 1870 dôchodkový fond. V rokoch 1864-1873 bol poslancom Českého zemského snemu a roku 1872 získal Rád železnej koruny, čo znamenalo tiež povýšenie do šľachtického stavu. V roku 1871 nechal znovu založiť Velkopopovický pivovar, ktorého otvorenie sa nedožil. Keď 23. marca 1873 zomrel, odkázal svojim trom synom továrne, panstvo a zámky v Kamenici, Štiřín, Kostelci u krížiky a Veľkých Popoviciach.
František Ringhoffer III.
Salónny vozeň od firmy RinghofferVedenie tovární sa ujal najstarší František Ringhoffer III. Narodil sa 22. novembra 1844, vyštudoval vojenskú akadémiu a do roku 1873 slúžil v cisárskej armáde ako dôstojník. Presťahoval aj mědikoveckou výrobu zo Starého Mesta na Smíchov, rozšíril cukrovarské výrobu aj hámor v Kamenici. Pre zamestnancov zriadil úrazový fond, fond pre pozostalých, knižnicu a učňovskú školu. Základom úspechu firmy bolo dokonalé remeselné spracovanie všetkých výrobkov. Za F. Ringhoffer III. sa najviac rozvinula výroba osobných i nákladných vagónov a v rokoch 1874-1880 ich továreň vyviezla 4500. Roku 1891 vyrobila salónny vlak pre rakúskeho cisára, v ďalších rokoch aj pre rumunského kráľa a tureckého pašu, jedálenský vozy pre belgickú spoločnosť Wagons-Lits, vagóny pražských električiek, petřínskej lanovky, chladiace zariadenia a mnoho ďalšieho. Roku 1870 a v rokoch 1880-1882 bol zvolený za poslanca slovenského snemu a od roku 1892 bol doživotným členom Panskej snemovne vo Viedni. Zomrel 23. júla 1909.
V 20. storočíFirmu prevzal jeho syn inžinier František Ringhoffer IV. (31. mája 1874-29. Februára 1940). Od roku 1911 sa firma stala akciovou spoločnosťou Ringhofferova preteky a počas prvej svetovej vojny vyrobila vyše 20 tisíc vagónov. Neskôr, keď kúpila aj automobilku v Kopřivnici, volala sa Ringhoffer-Tatra a postupne ovládala aj ďalšie vagónikmi a elektrotechnickej firmy v ČSR (Moravskosliezskom vagónku, Studénka, Waggonfabrik Bohemia, Česká Lípa, Továreň na autá v Kolíne, Elektrotechnickú továreň Sousedík, Vsetín). Stala sa tak vôbec najväčším výrobcom vagónov na svete. [2] Roku 1938 sa rodina prihlásila k nemeckej národnosti a posledný člen dynastie Ringhoffer, JUDr. Hanuš Ringhoffer zomrel v decembri 1946 v internácii v Mühlberg an der Elbe.
Po znárodnení v roku 1945 vystupoval pôvodnej závod na Smíchove vo zväzku centrálne riadených vagónik pod názvom Vagonka Tatra Smíchov s doterajším výrobným programom – osobné i nákladné železničné vozne, električky, trolejbusy – až do roku 1963, kedy bol preradený do novozriadeného odborového podniku ČKD Praha ako závod ČKD Tatra. Výroba železničných vozňov bola čoskoro ukončená a okrem krátke kooperácie na výrobe motorových lokomotív sa závod definitívne orientoval na výrobu električiek. [3] Hoci sa firmy ujala spoločnosť Siemens závod v Prahe zanikol v roku 2011. zdroj wikipédie